četvrtak, 24. svibnja 2012.

Ljevuša

Ovo jelo se kod nas najčešće pravi za doručak,moja mama meni i sestri je ovako spremala,sada ja svojim anđelima. U Bosni svi imaju svoj recept za ljevušu i svi je prave na svoj način,neko vole da je debelo tijesto sa debelim slojem kajmaka,neko voli da je masnije,sve zavisi od ukusa. Ja najviše volim da je skroz tanka sa tanjim filom od kajmaka,a naučila sam i djecu da tako isto vole.I njima je naj ljepša kad ju babi(moja mama) ili ja pravimo,a definitivno najbolje ide sa salatom od paradajza.
Pošto ja to pravim od oka,sad sam izmjerila sastojke da dam tačne mjere.
Ako neko voli deblju ljevušu,može uduplati sastojke ili da je pravi u tanjem plehu,kako god ukus je fantastičan.


Sastojci za tijesto:

pleh veličine 35*40
2 jaja
1 dl vruće vode
3 dl mlijeka
250 g brašna
pola kašičice soli
3 kašike ulja


Sastojci za fil:

2 jaja
3-4 kašike kajmaka
2 kašike pavlake ili milerama


Priprema:

Rernu zagrijati na 250C i staviti 3 kašike ulja u pleh i ubaciti u rernu da se ulje dobro ugrije,za to vrijeme izmutiti pjenjačom,jaja,mlijeko vodu,so i brašno da nebude grudvica. U zagrijano ulje istresti tijesti i ubaciti u rernu da se peče.


Dok se peče tijesto izmutiti pjenjačom jaja,kajmak i mileram i posoliti samo u slučaju ako kajmak nije slan,kada je tijesto porumenilo i napuhalo se kao mjehur :))),izvadti iz rerne isjeći na kocke željene veličine i preliti sa začinom,i vratiti da se još malo zapeče,malo ostaviti da se prohladi i uživati :D

Broj komentara: 6:

  1. Ja sam o ovome samo slušala, nikada nisam jela. Mogu da zamislim kako je divno i slasno. Hvala na receptu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jeste Zoko stvarno je odlično,i svi to vole.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mene ovo jako podsjeća na "zlevanku" koju je meni mama spremala kad sam bila mala. Samo je zlevanka bila sa svježim sirom i bila je slatka, pošećerena odozgo. Pa sam zato sigurna da bi mi se slana verzija svidjela, a i jako volim kajmak! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E ja nisam nikada jela zlevanku,ali sam isto čula za nju,i vjerujem da je ukusno

      Izbriši
  4. Nisam je jela odavno, moracu probati po ovom tvom receptu. Meni je uvijek super, jer volim tradicionalna stara jela, nista bolje od njih. Super ideja za post :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ljevušu nikada nisam probala, ali po tvojim slikama bih rekla da je vrlo ukusna:)

    OdgovoriIzbriši